Hurrá, állást keresek! :(

Hurrá, állást keresek! :(

Jelentkezés újra

2012. június 05. - Allaskereso

Történt már Veletek olyan, hogy nagyon, de úgy igazán akartatok egy konkrét állást? Szimpatikus a cég, könnyű lenne a bejárás, jó a fizetés, élvezetes a munka. Legalábbis a hirdetés nagyon felkeltette az érdeklődéseteket, el is küldtétek a jelentkezést E-mail-ben, de semmi válasz.

Emlékszem, egyszer megcsináltam egy állásnál, hogy ismét jelentkeztem rá. Többször, vagy háromszor. Persze mindig újként, mintha teljesen újonnan jelentkeznék rá. Gondoltam, lehet, hogy el sem olvasták. Végül jelentkeztek. :) A harmadik után. Azelőtt semmi.

Arra jutottam, hogy simán el lehet küldeni ismét az önéletrajzot. Miért ne? Nem tudom, mások hogy vannak vele, lehet, hogy ez csak nekem nem jutott eszembe korábban. Ha belegondolunk, hogy mennyi önéletrajzot kaphat egy-egy cég, simán előfordulhat, hogy észre sem vették az én anyagom, el sem jutottak odáig. Könnyen meglehet az is, hogy csak a frissen érkezetteket nézik meg, a régebbiekre nincs idő. Fene tudja, a lényeg, hogy ismétlés a tudás anyja... Ha ezt nem is erre értik. :)

Mit gondoltok? Nálatok volt olyan, hogy többszöri megkeresés után kaptatok interjúidőpontot?

A bejegyzés trackback címe:

https://allasom.blog.hu/api/trackback/id/tr894567446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása