Hurrá, állást keresek! :(

Hurrá, állást keresek! :(

A gyorsaság

2012. március 05. - Allaskereso

Az utóbbi időben a magam kárán jó kis tapasztalatot szereztem az idővel kapcsolatban.

Ma megtudtam, hogy egy ismerősöm embert keres a cégébe. Az a terület, amelyen van tapasztalatom, pont az, amire neki szüksége lett volna. Kiderült, hogy már talált rá megfelelő ember, mert már hirdeti egy ideje. Egyszerűen nem jutott el hozzám korábban a hirdetése, ő meg nem tudta, hogy munkát keresek.

Kicsivel korábban rátaláltam egy álláshirdetésre, amely pont a kerületembe esett, ami elég ritka dolgok egyike. Ráadásul nem sokkal az előtt adták fel. Egy telefonszám volt megadva. Nem tudtam felhívni akkor, de kiírtam gyorsan. Másnap délelőtt hívogattam, de mindhiába: senki sem vette fel. Utánakerestem a hirdetésnek, hátha talán rossz számot írtam fel vagy ilyesmi, de már törölték.

Azt a csúnya tanulságot kellett levonnom, hogy rengeteg az álláskereső és bár elég sok az üres állás is, mégis egy álláslehetőségre így is rendkívül sok ember jelentkezik. Kivéve persze a komolyabb szaktudást és tapasztalatot igénylő állások esetében. Tehát az idő ellenük dolgozik. A gyorsaság rendkívül fontos ebben az esetben.

Arról már írtam korábban, hogy a rengeteg álláskereső közül hogyan tűnhetünk ki, de ehhez akkor azt is hozzá kell venni, hogy gyorsnak kell lenni. Pörögni kell, mint búgócsiga és lesz állás.

A bejegyzés trackback címe:

https://allasom.blog.hu/api/trackback/id/tr234290508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása