Hurrá, állást keresek! :(

Hurrá, állást keresek! :(

Önéletrajz ellenőrző teszt

2012. február 18. - Allaskereso

Egy olyan érdekes anyaggal találkoztam a Profession.hu oldalán, amely úgy gondolom, már önmagában megér egy posztot.

Vajon jó-e az önéletrajzod? Egy 18 pontból álló, igen-nem válaszos tesztből megtudhatod. Persze ott van a "megoldás" is az oldalon.

Engem mindenesetre elgondolkodtatott és átszerkesztésekre sarkallt az önéletrajzomban. Fogadjátok szeretettel. :)

http://www.profession.hu/oneletrajz_ellenorzo_lista

Írjatok nyugodtan véleményt, ha van.

A bejegyzés trackback címe:

https://allasom.blog.hu/api/trackback/id/tr294129662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flippant 2012.03.07. 19:27:34

Ez szerintem hülyeség. Nem ezen fog múlni.

Allaskereso 2012.03.08. 16:00:18

@flippant: Lehet, mindenesetre én érdekesnek találtam.
süti beállítások módosítása