Hurrá, állást keresek! :(

Hurrá, állást keresek! :(

Álláshirdető oldalak 2.

2012. augusztus 25. - Allaskereso

Egy korábbi cikkem folytatásaként újabb olyan oldalakat szedtem össze, ahol állásokat lehet találni. Néhány szót írtam róluk.

szamitogep.jpgwww.allasok.com - normális oldalnak tűnik, viszont arra figyelni kell, hogy lehetnek rajta régebbi, minden bizonnyal már elavult hirdetések is.

allasok.net - meglepően jó állásokat találtam rajta. Szinte nem is láttam valótlannak tetsző hirdetést.

kozigallas.gov.hu - ezen az oldalon hivatalos, közszférában lévő állások találhatók.

jófogás.hu - hirdetőként tiszta szívemből gyűlölöm ezt az oldalt, de munkakeresésre használható. Meglepően normális hirdetéseket találtam rajta. Ügyelni kell, hogy nagyon régieket (akár egy éveseket) is lehet találni. Ha hirdetést adnál fel rajta, ne lepődj meg, hogy többedszer is visszadobják a legkülönfélébb indokokra hivatkozva. Írj nekik választ, és kérd, hogy vizsgálják fel. Akkor többnyire kiteszik.

szakibázis.PNGszakibázis.com - ezt írják róla: "Magyarország első álláskereső közösségi portálja. Az álláskeresést új alapokra helyeztük, s valljuk, hogy közösségben, közös erővel mindenkinek könnyebb megfelelő munkát találnia, amellett, hogy barátságos hangulatban tudsz a fellelhető állások között böngészni. Ismerőseiddel megoszthatod tapasztalataid, felteheted felmerülő kérdéseid. Egy szó, mint száz, új alapokra helyeztük az álláskeresést."
Ez egy közösségi oldal, mint a Facebook. Hasonló is a megjelenése. Fogalmam sincs, mennyire hasznos, de vannak rajta álláshirdetések szakma szerint csoportodítva. Láttam nagy cégek hirdetéseit is, mint pl. egy szentendrei LIDL. Nincs tapasztalatom a hasznosságáról, ha valakinek van, írja meg.

www.cvcentrum.hu - nekem hasznos oldalnak tűnik.

work24.hu - főleg munkaközvetítő cégek ajánlatait láttam rajta. De teljesen használható.

hirdetés.com - küllemre igényes hirdetőoldal, de sajnos elég sok benne a valótlan álláshirdetés. Hátránya még, hogy nem lehet városra lebontva keresni (vagy legalábbis én nem találtam meg) és egyben van az álláskereső és az állást kínáló apróhirdetés.

eladoiallasok.blogspot.hu - kereskedelmi állásokra kihegyezve. Sok rajta sajnos a lejárt állás.

www.grafton.hu - ők egy munkaerőközvetítő cég, elsősorban diplomás szakmunkásokat keresnek, de ha nem vagy az, akkor is érdemes lehet rajta körülnézni.

jobmonitor.hu - itt rengeteg állás van, de általában más helyekről (pl. profession, workánia vagy épp a munkaügyi központ oldala, az ÁFSz). Ez lehet az előnye is, hiszen nem kell minden oldalra külön felmenni. Kérdés persze, hogy mennyire kerül fel minden. Esetleg érdemes lehet ezt használni először.

allas24.hu - ez sem rossz oldal...

Tipp: a kulcsszavas keresés nem mindig elegendő, hiszen az "eladót" is nevezhetik "értékesítőnek" vagy a "adminisztrátort" megtalálhatod "asszisztensként" is stb. Ha Nektek is vannak kedvelt oldalaitok, amit itt és a korábbi cikkben még nem említettem, akkor írjátok meg! Köszönöm.

Sok sikert és gyors állástalálást! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://allasom.blog.hu/api/trackback/id/tr654732018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása